Pages

tabung masa depan nazz

Sunday 2 March 2014

dugaan...

 tiada sapa yang tiada dugaan kan? dalam setiap kehidupan mesti ada dugaan cabaran challenge dan sengkatan dengannya..  saa juga dengan nazz.. keluarga nazz seing diuji.. ini mknanya allah saang akan hambanya kan?  allah tidak akan menguji setiap hambanya di luar kemampuan hambanya kan? 
cuti semester lepas, macam2 da berlaku.. blood pressure ayah tinggi kot sampai 200/110. ya allah.. 3buah klinik da perg tapi tekanan darah ayah tak turun gak.. nazz da cuak kot something happen pada dia.. kami sekeluarga tak mau benda sama berulang lagi..
 
so far alhamdulillah sekarang Bp ayah da stabil.. anak perempuan dia yang sorang ni rasa macam tak mau jer balik kedah sebab nak jaga ayah, tapi allah permudahkan segala urusan sebab sekarang ayah tinggal bersama abang nazz kat perak.. alhamdulillah..
nazz pernah terfikir kenapa keluarga nazz sering di uji dengan macam2 tapi nazz taw ada sebab da musabab kenapa semua ni berlaku..
 


dengan adanya kawan2 sekeliling, diorang support nazz.. bagi macam2 tips suh apply kat ayah.. ada yang suruh makan itu la makan ini la... by the way thanks guyss... you all the best.  

sebelom balik kedah, nazz rasa nak extend ja semester ni sebab nak jaga ayah.. nazz rasa jaga dia lebih utama kot tapi lepas fikir balik abang ada nak jaga dia nazz teroskan juga.. inshaa allah kejayaan ini untuk ayah.. 
 
 

No comments:

Post a Comment